Monday, June 22, 2020

DAH KENAPA?



macam biasa, setiap hari tengok kat memories facebook. tetiba hari ni terjumpa status suami 5 tahun lepas and saya pulak reply camtu. 

dah kenapa???

saya cuba ingat balik? hmm i cant recall

so saya biarkan.. saya tak paksa diri untuk cuba ingat balik. 

coz for me right now, biarlah saya ingat yang indah-indah je. 

gaduh? hahaha kami ni hari-hari gaduh. ada je benda yang nak buat kami gaduh. dah macam hobi. so now bila dia dah takde. huhu.. sunyi~ sangat-sangat sunyi

saya rindu nak bergaduh. 

saya ingat lagi husband cakap satu hari tu

Different between us: 

"you always talk about breaking the relationship and i talk about making it work" 

saya memang suka gaduh sebab saya nak dia pujuk. sengajaaaa

now? hmmm.. gaduh la sorang-sorang. takde sape nak pujuk dah. 

padan muka.. huhu

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...