Tuesday, April 3, 2012

Timbang Dan Ukur

Timbang berat kamu!

*tolong jangan bagi jawapan "saya takut nak timbang"
sbb saya rasa macam nak penampooo jek orang yang jawab macam tu.. Huhu..


Guna digital scale :-



Woot! Woot! I wish one day berat saya 58.2kg.. Huhu..

Elak dari guna penimbang jarum.



Grrrr.. Dulu itu lah berat sebenar saya! Beeeeeerat giler! Hahaha

Saya sarankan penimbang digital sebab setiap GRAM berat anda di ambil kira!

Tapi janganlah kalau berat maintain or naik kamu dah susah hati. Lekkk luuuuu!! Hahaha..

Kamu je yang tau apa yang kamu suap dalam mulut kamu kan? So kalau tak turun, tepuk dada tanya selera suruh body yang jawab! Lalalala~



Dan ukur lilit tubuh kamu :-






Ukur bahagian :-
- base of sleeve
- chest
- waist
- hips
- thigh

Kadang-kadang berat tak turun tapi ada perubahan dalam inci or cm!




-Posted using BlogPress from Pagekhas's iPad2