Wednesday, January 30, 2013

heart break

patah hati ini.. hahaha..

percaya..

Allah knows best
Allah knows best
Allah knows best

dah lama tengok2 tempat tu.. and memang tengah kumpul modal untuk itu.. sikit je lagi..

tapi masih takut2 nk labur duit sampai habis 100% .. tu sebab diam je dulu.. bila modal dah ada and duit extra dah ada ingatkan baru nak melangkah.

tup tup.. one day saya ternampak tempat yang saya intai dah di tunggu..




chatime bertindak lebih cepat!

takpe la.. bukan rezeki saya di situ.. if rezeki saya tertulis pasti Allah swt sudah gerakkan saya lebih awal. :)

insyaAllah
insyaAllah
insyaAllah

ada rezeki saya di tempat lain.. yang lebih baik..


- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...