Thursday, January 17, 2013

Hari Persahabatan Sedunia

pagi2 lagi saya dah dapat msg watsup.. isinya..

Hari ni hari I ❤ U sdunia..!
forward msg ni kt 10 org yg awk syg (tmsuk sy jika awk syg sy la)
jika awk mdpt 5 I ❤ U, awk seorg yg PENYAYANG..:).....❤πŸ’›πŸ’™πŸ’œπŸ’—πŸ’šπŸ’“πŸ’˜.....πŸ˜πŸ˜˜πŸ’•
πŸ’œTuhan,berkatilah shbtku yg paling ku syg πŸ˜ƒπŸ’œ
😊Cubit aja pipinya kalau dia nakal😜
πŸ’šTuntutlah dia ke jln yg benar πŸ‘­
πŸ’œJgn biarkan air mata jatuh dipipinya yg manis itu ya πŸ’œ
πŸ’žKrna sbahagian semangatku ada di dirinya..
πŸ’–"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"πŸ’–

dari seseorang rapat dengan saya. yang saya kenal since 1999. umur saya form 2. kenal melalui kawan. tapi kawan saya makan saya balik. so yang tinggal kawan kepada kawan. agak2 paham tak? kalau tak paham sila terjun lombong.. kekekeke..

camne saya nak reply message tadi tu? ada 2-3 kali sebelum ni saya dapat something yang sama. saya tak reply. saya diam.

saya rasa. saya rasa dia tau sahabat saya hanya satu. satu... tiada ganti.

arwah SYAHIRAH BY ZULLEFLI.

saya akan diam lagi untuk ke sekian kali. takut untuk reply.


- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...