Thursday, November 8, 2012

Impian

Setiap orang ada impian perkahwinan mereka tersendiri. Camtu gak saya :D

Walaupon nak menuju ke arah tu macam hmmmm.. Susah nak cakap..

1- saya tak nak duit hantaran! Tiada istilah wang hantaran dalam kamus perkahwinan saya. Duit hantaran tu cuma adat!

2- tak perlu saya tentukan berapa mas kahwinnya. Kerana mas kahwin tu bagi saya bermaksud hadiah seorang suami kepada seorang isteri. So hanya seorang suami yang sejati tahu berapa nilai hadiah yang patut diberi kepada isterinya.

3- kenduri kahwin saya bukan berdasarkan kuantiti tetapi kualiti! Agak2 faham tak? Maksudnya.. Jemput 1000 org then yang datang tu makan, amik gambar or ada yang bergambar bersama pon pastu pergi tinggalkan majlis. No no no! Saya nak tetamu saya lingkungan 200 ahli keluarga yang terdekat sahaja datang meraikan, bergaul, bercanda dan bersama saya di hari bahagia saya!

:)

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...