Monday, November 19, 2012

Free treats!

Sape yang tak suka free? Penipu la kalau tak kejar kannnn..
So diwali hari tu starbucks bagi frappuccino percuma!


Apa lagi kannnnn.. Beratur la beramai-ramai!





Ni kat starbucks Jaya Two. Seawal jam 12 tepat dah camni punya panjang. Huhu.. Tapi takde la lama sangat. Dalam 20 minit je dah dapat air. Yeeeeepiiiiii!







Saya sambung pulak beratur kat starbucks KL Sentral.. Hahaha.. *tamak*






Kat KL Sentral saya dapat 6 cups!
So total saya dapat dari pukul 12-2pm tu 8 cups!
Jangan tanya camne saya boleh dapat sebanyak tuuuuu.. Huhuhu

nota kaki : saya tak minum ais. So saya buat apa ngan frappuccino tu?? Jangan di tanyaaaaaa~

Esok saya bakal beratur kat MC D pulok yeee..


Pukul bape agaknyer ek saya bakal terpacak kat depan Mc D? Hmmmm...

Agak-agak Mc D mana yang tak bape sibuk sangat waktu pagi ek?

Tungguuuuuu~

Selain tu ada jualan gudang minggu depan tau!


And



Saya malas nak rotate! So pusingkan tepon, ipad or monitor korang yeeee! Haha..


Nando's ni habis hari ni.. Saya tak tau la sempat ke tak nak pegi jap lagi tapi kalau pegi pon larat ke saya makan? Perut dah full makan rojak.. Mama saya buat.. Dap dap dap!

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment