Friday, January 24, 2014

YANG TERINDAH

saya bukan kaki tengok tv sangat. tapi dah 3 malam ni mata tak leh tido. tv tu biar buka je. kalo malam ni tido kul 4-5am maknanya dah 4 hari la tido 2-3 jam je.

tetiba kuar cite adamaya tv3 kul 12.30am. sebelom ni tak penah follow pon cite ni.

yang menarik perhatian saya lirik lagu dia

YANG TERINDAH

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

kepala penuh. pikir macam2. jiwa kosong. benci orang cakap saya tengah bahagia. benci orang cakap saya tengah mabuk cinta.

sebab.... derita saya hanya saya yang tahu.

cikgu, terima kasih. saya selalu rasa kesian kat awak sebab awak penat nak faham life saya. nape awak tak nak give up?


YouTube Video

- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...