Wednesday, January 8, 2014

GENAP SEBULAN

kinajo. 8 dec 2013 - 8 jan 2014.

genap sebulan title saya bertukar. daripada single ke tunangan orang.

ramai yang dah tau tapi lagi ramai yang tak tau. semua terkejut sampai ada kawan cakap saya sorok tunang.

sy minta maaf la ye sy sorok tunang.. hehehehe..

takde niat nak sorok. cuma saya pegang pada prinsip rahsiakan pertunangan hebahkan perkahwinan.

cuma lately ada yang tegur. harus bagi seorang perempuan untuk memberitahu bahawa dia tunangan orang supaya tak menimbulkan fitnah. hewhewhewhew..

yeee laaaaa..

dengan ini.. silakan.. tatap wajah tunang saya 😝




hahahahaha!!!!

dia "title"kan gambar ni "si comel and si bengkok".

kekekeke...

itulah dia. lelaki yang selalu buat saya senyum. wink wink.





saat tu.. menggigil tak payah cakapppppp.. tercabut jantung kot.. MUA nak letak lipstik pon susah sebab bibir menggeletar.. huhuhuhuhu..

Alhamdulillah rezeki kami "ter" ada sesi post eng.. gegegege.. ke pre wed? *pape je laaaa*




he proposed just 4 months lepas kali pertama jumpa.

yes. he proposed.

bila???
on one knee with diamond ring?
red roses?

haaaaa.. tu kena tunggu entry lain.. 😅

happy a month anniversary cikgu. terima kasih.


Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...