Thursday, July 9, 2020

PACER PACEE IMAM

terjaga pukul 4.30 pagi. dah kebiasaan sejak suami sakit, dia kejutkan saya waktu-waktu macam ni sebab nak shishi. jadi saya bangun bawakan uriner. selesai urusannya, saya terus amik wuduk dan sembahyang tepi katil atas bucu pantry ward. 

hampir 8 bulan dah suami takde ni, saya masih dengan rutin yang sama. akan terjaga bagaikan terdengar suara dia memanggil. sesekali tak bangun if saya tidur lewat after 12am. 

pagi ni lepas tahajud sementara tunggu 6 pagi nak subuh and kejut sulaiman isa bangun, saya mengadap kerja-kerja the yatims store. tengah cuba nak godek facebook fan page the yatims yang dulu fan page blogpagekhas, terjumpa gambar lama ni. 


Ya Allah, rindu yang tak tertanggung. setiap hari setiap saat. tak pernah lupa. makin saya sibukkan diri, makin saya teringat. 


dah 5.50am nanti saya sambung. nak bersiap and kejutkan bebudak gi tadika.

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...