Monday, July 20, 2020

BATU NISAN JIRAN SEBELAH


AL-FATIHAH MOHD IZZUDDIN BIN ZAINAL

kelmarin dapat gambar wasap dari abg mian (yang menjaga dan menggali kubur kawasan perkuburan bukit C) 

batu nisan untuk jiran sebelah suami saya dah siap pasang. 

alhamdulillah. kurang sikit dah rasa bersalah. 

walaupun saya rasa bukan sulaiman isa yang main kat sebelah sampai terpatah kayu tanda namanya. tapi saya masih rasa bersalah kot-kot saya tak nampak, mungkin sulaiman or isa yang terlanggar. 

so saya minta abg mian untuk buatkan batu nisan untuk jiran sebelah. saya niatkan sedekah atas nama suami saya. saya minta guna batu sungai. saya tak kenal keluarganya dan saya harap keluarganya tak marah. 

semoga selama terpacaknya nisan itu, mengalirnya pahala buat kekasih hati mohd izzuddin bin zainal bagaikan air sungai yeang mengalir tanpa henti. amin.. 


No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...