Saturday, December 27, 2014

HUJAN

takziah
untuk pantai timur yang sekarang ni tengah banjir besar
bantulah mereka selagi kita mampu
walaupon hanya dengan DOA

sebab cikgu pernah cakap kat saya
masa time dia nak ngorat saya dulu
DOA TU SENJATA MUKMIN

kalau yang berkemampuan lebih tu 
cuba la bantu mana2 yang patut

kalau saya belum kawen lagi 
rasanya time ni saya dah zassss terbang ke pantai timur
maybe..

ye la kan.. hidup bujang
takde tanggungan
nak gi mana2 pon bebas jek

sekarang tak boleh la kan
boleh tu boleh kot
tapi kena utamakan suami ni
kena utamakan keluarga dulu

kalau saya tak mengandung
rasanya 100% cikgu bagi kot saya jadi volunteer 

kan cikgu kan kan kan?? 
*kelip2 mata muncung bibir* 

actually nak cite pasal hujan lain gak
hujan air mata

sob sob sob
*ada sesiapa sudi nak lap air mata ni tak?*

huhuhuhu

kisahnya camni........
20 Dec ari tu saya deal nak buat Maternity Photoshoot
ngan one of my follower
(fb : wide chuckys photoworks)
pernah jumpa dia sekali tahun lepas
dia and husband follow saya panjat Gunung Angsi

 servis memang superb 
*sila contact dia bagi tau reader blogpagekhas so nanti dapat diskaun RM50*

 sooooooo
untuk photoshoot tu saya punya la semangat terlebih
nak bawa banyak giler benda untuk prop
salah satunya benda yang saya nak bawa
of coz la scan 3D and 4D kan
tapi nak di jadikan cerita
saya pegi laminated

zassssssssssss
ini jadinyaaaaaa


dia jadi HITAM!!!!!

HUWAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

nape jadi camtu? 
takde jawapan yang pasti kenapa jadi hitam
sebab panas sangat ke?
entah la

yang pasti berjurai air mata bila kenang balik kebodohan insiden ni
nak scan balik perut? memang tak dapat la dah moment camtu

nasib baik sempat amik pict sume sebelum saya laminated
tapi tak kan sama la dahhhhhh

sedih laaaaaaaaaaaaaa
bila nak buat yang lagi terbaik
konon nak laminated
nak jaga elok2 so tak rosak
last2 punah jugak 

huuuuuuu :,(

scan yang paling saya sayang pon terkorban

1st scan yang nampak baby dah ada bentuk
hanya tinggal kenangan dalam album phone je la

*nangis lagi*

 lepas insiden tu saya asyik usap2 perut 
and say sorry to my baby
huhuhu

mama minta maaf sayang
mama tak sengaja
niat mama nak buat yang terbaik
nak jaga elok2 
taknak nanti scan tu kabur
taknak terlipat
taknak terkoyak
taknak kemek2

tapi Allah swt tak izinkan..
mama redha

*usap2 perut*


No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...