Saturday, December 27, 2014

COUNTING DAYS

menghitung hari
detik demi detik   

cettt..

perasan suara tu sedap sangat macam kris dayanti ke? 
*muntah purple*

huhu.. sob sob..
TAKUT!!
cuak gak la dah nak dekat2 due ni kan

persiapan? 
so far Alhamdulillah
almost everything dah siap

cuma satu je belom 
TUKANG URUT
huhhhhhh.. pening!

bukan takde.. banyak!! berlambak!! pilih je mana yang nak..
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~
haaaa.. "tapi" ni la kan yang jadi isu nyaaa~

Al-Kisahnya camni
mak saya dulu..dulu.. dulu.. dulu..
 32 tahun lepas la
masa bersalin kakak sulung saya 
kantoi dah umur kakak saya kan
 hahaha

macam biasa panggil la tukang urut yang jiran2 keremen
entah apa yang tak kena

tiba-tiba
susu yang banyak giler menitik2
sampaikan mak saya terpaksa buh towel kecik
zaman dulu belom ada feeding pad kot 
then lepas urut susu tu STOP!!

-_______-
ibu mana yang tak meraung kannnnn.. 
rezeki anak yang banyak giler depan mata tetiba berhenti camtu je

lain laaaaaaa kalau dari awal lagi memang dah takde susu
tu kira lain la cite nya kan

setelah hasil bedah siasat 
siap panggil forensik bagai
rupa2nya tukang urut tu memang tak pandai urut orang lepas bersalin!!!

adoi
nak salahkan siapa?

sebab kes yang camtu la saya sampai hari ni
pening pening langau
tak tau nak pilih yang mana satu
dah la saya bakal bersalin kat johor
bakal berpantang kat johor
tempat yang asing untuk saya yang baru 9 bulan pindah kat sini ikut cikgu

memang la cikgu dah almost 10 tahun kat johor
dari zaman maktab
praktikal 
sampai la posting pon kat johor ni

ex gepren merangkap 1st love cikgu pon orang johor
opsss!! 

doakan saya dapat bertemu jodoh dengan tukang urut atau bidan
yang baik
yang elok
yang menyabar
yang pandai dalam bidang2 ni
yang mau kongsi pengetahuan
yang mau kongsi pengalaman
yang
yang
yang
sume2 je la

AMINNNNNNNNNNNNNN..


p/s: bersiaran guna netbook. entry sebelom ni guna pc. nak tau sebab apa? sebab cikgu nak potong wifi kat umah ni. cikgu cakap 20G wifi tu saya tak guna pon. bazir bayar je. tetiba terus rajin nak update blog, tetiba nak download macam2. wakakaka.. apps blogger ada je dalam fon. tapi dah dasar PEMALAS tak dapat nak kata pape. 

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...