Wednesday, February 27, 2013

Canopy Walkway - FRIM

so sambungan yang last entry ..

lepas Chap Ayam Relay Fun Run saya ajak yang lain2 ke frim kepong.

dah lama sangat teringin nak gi sana.. mula2 pegi sesat jalan. kali ke-2 pegi pon tak jumpa jalan.




finally saya tiba gak kat sana. yang peliknya saya yang tunjuk jalan and kali ni jumpa pulak..

cantik tak hidung dia? hahahahaha

nampak sangat la macam sebelum saya tipu.. huhu.. maafkanlah saya. tak tau apa jadik.. haha..

sampai ke sana kena bayar rm7.00 utk kereta. kalau tak silap rm5.00 tapi tak tau nape and semua tak tanya so bayar je la..

nak naik ke canopy tu kena bayar lagi. rm5.00 per head.




agak mahal tapi bagi saya berbaloi harga tu bila tengok kemudahan yang di sediakan.









menapak sedekat 1.9km.. ahaks.. takde la jauh sangat. borak punya borak dah sampai di kaki bukit ke canopy walkway tu.



lepas tu mula mendaki sikit. time ni semua diam. sorang pon tak de bunyi. masih2 berebut oksigen! hahahaha..




kalau tak silap tak sampai 1km ke atas. saya dah lupa. sorry.





dah sampai!!!! yeyyyy~





sebelum berjalan atas titian gantung.




see!!!!








semua gambar saya ada orang belakang tu interperem.. hahahaha!!!



tinggi! tapi besttttttt!!!!










rilex jek si kecik ni.. anak kawan yang baju hitam tu.









jadi monyet jap!!! hahahaha

sure ada monyet yang jeles tgk ni :p





memang best!




tu gambar google. excited dengan canopy walkway sampai terlupa nak cari tempat yang ada pokok ni. :(

xpe2.. next time pegi blh tgk pokok tu pulak.


Posted using BlogPress from
pagekhas's iphone 5

1 comment:

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...