Sunday, February 10, 2013

Juara Masterchef!

title tak hingat~~ hahahhaa

last month my mum paksa teman dia masuk pertandingan memasak.. huhu.. di paksa so saya pon terpaksa..




saya pon join la as pembantu tukang masak! hahahaha.. lawak la bila dengar saya "memasak" .




itu mak saya! comel kan kan kan kan kan??? :P

so hasilnya




masak lemak ketam+nenas!!




taraaaa!!!!




siap untuk di hantar depan juri!

ada ciri2 jadi masterchef tak?




wahhhhhh!!!! tak sangka pulak menang jadi juara~ gegegege

kenapa 2 hamper? sebab untuk tukang masak and pembantu.. hahaha.. berbaloi la saya di paksa temankan.. gegegege




with cucu kesayangan mak saya tuuuu.. cucu sulung.. camtu ler..

cucu dia jeeeeee~ :p





besar dah budak cinonet ni!


- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...