Wednesday, February 20, 2013

Chap Ayam Relay Fun Run 17.2.3013

title panjang giler. hambek kauu! wahai stalker sila baca title lagi sekali.. hahaha.. :p

so last sunday saya gantikan tempat kawan lagi for chay ayam relay fun run 3km x 3 so bersamaan 9km.

best jugak sebab ni acara larian berganti2 macam time kat sekolah dulu. siap ada baton(ntah betul tak eja nyer). tapi terlupa nak amik picture baton tu..

layan la kami yang bercamwhore ni. agak2 sape nak muntah tu sila siapkan plastik cepat2. hahahaha












sebijik macam pertandingan ratu kebaya. kekekeke





gedikkssss! wekkk.. yg penting kami happy!

















muahahaha.. gelak dulu siap2. saya disuruh pegang baju camtu sebab baju saya besar sangat so nampak gemuk. cehhhhhh.








ni team saya. nama team saya "tunjuk langit" gegegege..




gigi besi! perghhhhh.. bila nak buka ntahhhh..









then lepas event tu kami terjah tempat lain pulak.. nak tau ke mana? wait for the next entry! ;)

Location:Jalan Kerinchi,Kuala Lumpur,Malaysia

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...