Wednesday, December 4, 2013

present from heaven

teringat lagi masa birthday saya bulan 6 hari tu. seharian dari pagi dalam malam saya melepak kat gym. gegege.. konon2 workout la tapi hakikat sebenar baring2 tepi kolam tengok jejaka2 seksi swim.. hahahaha.. jangan la percaya wehhh..

mengasingkan diri. tak nak celebrate and tak nak pikir pon yang hari tu ulangtahun kelahiran saya. hadiah pon tak nak. poyo tak? poyo giler!!

punya la ego and berlagak kan? haha.. pelempang jek minah ni..

so saya main tepon je time tu.. delete mana2 yang tak patut di simpan. tapis2 sana sini. basuh sabun keringkan sekali tepon tu.. hahaha.. cuba la korang buat kalau berani..

nak di jadikan cerita, saya belek2 inbox sms and saya delete mana2 yang tak patut simpan. sampai la terjumpa satu folder text dari someone yang saya tak kenal bertanyakan pasal camne cara nak g gunung kinabalu. text tu bulan 4.

baca baca baca punya baca..

tiba2..

jeng jeng jengggggg.. hahahaha

to be continue. -kinajo-


- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...