Tuesday, November 19, 2013

cin de lella?

semua macam mimpi.

ada satu part kita rasa happy,
akan ada satu part lagi kita rasa sedih.

adat kehidupan.

tak mungkin semua benda yang kita nak kita akan dapat.

kehilangan? itu satu lumrah kehidupan.

tu sebab cubalah hargai sesuatu atau seseorang ketika masih ada.

bersyukur setiap nikmat yang Allah swt berikan.

setiap perancangan kita, besar lagi perancangan Dia.

kadang2 selalu tertanya2 kenapa apa yang saya rancang lain tapi lain pulak yang jadi. bila di fikir2kan balik, mungkin itu yang saya mahu tapi ini yang saya perlu.

Allah Maha Mengetahui.

- Posted using BlogPress from pagekhas's iphone 5

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...