Tuesday, December 4, 2012

Al-Fatihah untuk yang saya rindu


Setiap kali bibir ini menutur bismillah..
Setiap kali itu lah.. Air mata ini jujur berjurai..
Setiap kali itu lah.. Hati ini pedih di hiris..

Saya rindu. Tempat saya mengadu.

Saya manusia biasa. Saya Wajib percaya pada qada dan qadar. Allah Hu Akbar! Sakitnya. Perit. Pedih. Saya tahu perit yang saya rasa hanya secubit daripada sakit yang kak ida dan abang ngah saya rasa.

Iya. Saya menyesal. Saya cuba untuk terima tapi saya manusia biasa. Saya sibuk sampai saya tak sempat langsung untuk jumpa arwah lepas operation. Waktu tu arwah sihat! Semua cerita pada saya yang arwah sihat dan kuat.

Saya dapat jumpa arwah hanya selepas arwah dah semakin nazak. Dan waktu tu saya dah tak sibuk. Iya. Hati saya sakit! Saya sibuk untuk orang lain yang tidak menghargai saya! Dan akhirnya saya kehilangan orang yang saya sayang tanpa sempat saya menghabiskan masa dengannya!

Allah knows best.
Allah knows best.
Allah knows what's best for us.

Ya-Allah.

Hati saya luluh. Air mata.....

Al-Fatihah..
Al-Fatihah...
Al-Fatihah....

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...