Wednesday, February 25, 2015

BILA? ESOK!!

soalan yang paling best
bila? 
bila nak start?

esok!!! (tanam azam sebelum tido)
*esok pagi bangun*
esok je la.. hari ni last day.. 

HAHAHAHAH

 *pict selingan di kala bosan menaip*

esok punya esok
 last last tak buat pon!
sape dah kena macam tu? 

sila angkat ketiak tinggi
huhuhu 

ketiak masam bau peluh lepas workout xpe la
berbaloi jugakkkkkk
-___________-

ni la jadi kat saya bila dah ada anak ni
pfffffttt

kelmarin saya cakap nak start lari pagi2
nak tinggalkan anak kat cikgu
kononnnnnnnn...

semalam and hari ni sulaiman tak tido balik lepas menyusu 
biasanya lepas subuh tu sulaiman tido balik
hoiiiiiii
rasa macam nak gigit jek drumstick dia!!

dah nak dekat kul 8 kang baru dia tido balik
grrrrrrr
matahari dah panas
*saya ni kan puteri lilin* 

hahahahaha

tu la alasan orang pemalas
sangatttttttttt

pastu.. semalam pagi

cikgu nak naik atas (rumah 2 tingkat)
dia tanya nak bawa turun pape tak
*biasanya minta tolong bawa turun baju ke pape ke*

tapi semalam selamba badak saya jawab
"bawa turun komputer yang kat atas tu boleh?"

cikgu pulak selamba kucing jawab "OK. malam kang"
@_@

saya diam je ingatkan cikgu main2
tup tup

haaaaaaaaa.... amik ko!!

petang tu cikgu balik sekolah 
lepas dia mahgrib kat atas
cikgu bawa turun komputer 

hangkut segala monitor cpu speaker
and
meja komputer yang giler berat!!

oh! suami.. 
terima kasih muah muah
*cikgu balik sekolah kang kena cium lebih sikit sebab malam tadi lupa*
hahahaha.. weekkkk

so now komputer dah kat bawah
dah depan mata
apa lagi?

sila laaaaaaaaaa
buka file 
T25
body combat workout

sila laaaaa mula kan workout SEKARANG!!
jangan bagi macam2 alasan lagi dah
-______________-

alamak!! anak dah bangun...

aduh
aduh
aduh

ESOK je la start

hahahahah!!!

 *bobot dah budak kenit ni hasil 99.7% susu saya* 
:)


p/s : insyaAllah akan terus bertahan dan terus berusaha sampai tercapai target dan impian saya dari dulu. below 60kg!!  aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. 





No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...