Tuesday, September 2, 2014

MIMPI

hari ni dah 22 weeks and 4 days. sekejap je masa berlalu. pace 2 kot timeline life sy ni.. haha (runner je yang faham maksud pace tu) 

tak lama lagi dah nak masuk 3rd trimester.. dup dap dup dap.. 

baby bump? hmmmmm.. (long silent) 


sengaja buncitkan perut sebab nak bagi nampak dalam gambar ni. 


hakikatnyaaaa.. alahai.. 



ramai yang tanya. ramai yang tegur. ramai gak yang tak heran. 

yang tak heran tu saya suka. yang tanya and yang tegur tu buat saya entah la tak tau nak cakap.. 

maybe.. maybe laaaaa 

dari dulu lagi saya takut tengok perut orang mengandung. takut meletop!! 

ishhh.. ntah camne la saya boleh bayangkan perut orang meletop pulak.. 

!! POOOMMM !! 

-________- hew hew hew.. 

so now maybe Allah beri saya baby bump kecik je.. 

kot.. kot.. (tengah takut wehhh) 

cuak gak sebenarnya sebab ada orang kata nanti 7 bulan ke atas nampak la perut.. huuuu.. seram!! 

pastu since pregnant ni memang sakan sangat mimpi. mimpi ntah pape. merepek! 

ada satu pagi tu terjaga sebab mimpi dah mengarut sangat. terus nangis sedu sedan.. kesian cikgu pagi2 buta puas nak pujuk saya nangis sebab mimpi je.. 

entah la.. tak tau nape asyik mimpi. tido malam memang sah2 mimpi. tido siang pon mimpi gak.. penat hoii.. 

kalau ikutkan hasil bacaan saya, memang time mengandung ni ibu yang hamil akan mimpi macam2. 

maknanya ada lagi 27 minggu la lebih kurang saya kena bertahan dengan mimpi2 ni. 

tu kalau lepas bersalin mimpi tu hilang. kalau tak hilang camne? 

aduh T______T


No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...