Monday, April 21, 2014

PANGGILAN JODOH

ni lagi satu.. title tak boleh blah.. hahaha.. nasib la korangggg.. 

hari ni 21 APRIL 2014. kalau tahun lepas, 21 april 2013 hari ahad. masa tu saya kat atas puncak gunung datuk, rembau. 



kami naik tengah malam. sampai atas sebelum pukul 4 pagi. tengok matahari terbit and breakfast kat atas. 


time ni masak la ape sekali pon. semua benda sedap. hahaha.. 

nak di jadikan cerita..

semua lineup gerak dari KL. saya pulak dari kampung. seri menanti je tak jauh dah ngan rembau. sebab sengaja boleh bawa mama balik kampung. 

malam tu lebih kurang pukul 9 camtu kot tetiba ada incoming call no yang saya tak kenal. 

"hello, saya nak tanya pasal gunung kinabalu la" 

adoi.. 

"saya minta maaf. saya bukan agent untuk naik gunung kinabalu. tapi saya boleh tolong kalau nak. saya ada no fon sana and awak boleh call diaorang direct tak payah pakai agent." 

dang!!! 

tahun ni no yang saya tak kenal tu dah sebulan 6 hari dah jadi suami, imam dan teman saya. 




hehehe.. besar perancangan kita, besar lagi perancangan Dia yang kat atas tu. 

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...