Wednesday, October 10, 2012

Nikah Gantung

Saya tak bape nak faham nikah gantung tu ape. Sebab ada yang kata nikah gantung tu maknanya nikah dulu kenduri kemudian. Ada yang kata nikah gantung tu maknanya buat majlis nikah tapi pengantin tak boleh duduk sama-sama. Ada jugak yang kata nikah gantung tu maknanya pihak lelaki belum mampu menanggung si isteri jadinya isteri masih tinggal di rumah keluarganya.

Tak tau mana satu yang betul. And saya tak nak tau yang betul. Malas nak tau and malas nak amik tau. Hahaha..

So.. Ceritanya..

Sabtu lepas kenduri nikah gantung anak pada mak angkat saya. Dalam keadaan tergesa-gesa saya cuba membantu and cuba yang sebaik mungkin untuk sempurnakan majlis.

Bilik pengantin yang saya cuba sedaya-upaya serikan.


Eh.. Gelap pulak gambar ni..



Haaaa.. Terang sikitkan.. Huhu.. Amik gambar dengan ipad je..

Pagi-pagi saya orang pertama yang mandi! Eh eh..Saya rasa mak mandi dulu.. Haha..

Lepas mandi ni la yang saya hasilkan..


Taraaaa!! Meja buffet.. Hehe.. Boleh la kan? Takde upah ketering bagai.. Kenduri simple je..

Lauk sedap-sedap! Mak masak memang sedap sangattttt! Serius tak tipu tau!

Hmmm.. Dap dap!! *telan air liur*

Tu jeeeeee :D

No comments:

Post a Comment