Monday, October 22, 2012

Bijak Memilih Pakwe..

Eh.. Typo title tu.. Jangan percaya! =P

Cerita yang sebenarnya camni..

Saya ni dah macam pembeli tegar online. Maybe sebab dah banyak sangat website voucher. Macam cendawan tumbuh lepas hujan. Tiap-tiap pagi memang koje saya meng"check" email. Memang melalaikan.

But yesterday saya terjumpa something membuatkan saya tersengih. Huhu.

See this *tengok yang saya bulatkan hitam* :-


Ini harga dekat Mydeal RM45.00


Ini pulak kat Groupon RM45.00


Finally RM27.00 kat Milkadeal. And op coz saya beli kat milkadeal! Hahaha.

Lepas saya terjumpa lagi... Jeng jeng jeng..


Kat Milkadeal pulak yang mahal sampai RM95.00


Kat Livingsocial RM78.00

And finally...


Kat Jackcow RM75.00 sahaja.

So pesan saya if u all nak beli online survey la puas-puas sampai juling. Huh.

No comments:

Post a Comment

  genap sebulan dah saya pindah kedah. akhirnya..... saya sendiri tak sangka saya betul2 pindah ke kedah ni. kekuatan yang bukan sikit2 kepu...